Pierduți în junglă
În această uimitoare poveste despre supraviețuire, curaj și speranță, în pofida dificultăților, patru copii supraviețuiesc prăbușirii unui avion, petrecând 40 de zile singuri în junglă.
În această captivată poveste despre supraviețuire, curaj și speranță, un accident mortal de avion în adâncul junglei columbiene obligă patru tineri frați să supraviețuiască singuri vreme de 40 de zile inimaginabile. Pentru prima oară, copiii își spun povestea, dezvăluind cum au luptat pentru supraviețuire în timp ce o dramatică misiune de salvare se desfășura în jurul lor, unind vânători indigeni și soldați într-o cursă contra cronometru.