Salvări extreme
Cu imagini dramatice din viața reală, surprinse chiar de salvatori, „Extreme Rescues” îi transpune pe telespectatori în centrul acțiunii, în fiecare secundă palpitantă.
„Extreme Rescues” schimbă complet genul tradițional de emisiuni despre supraviețuiri. Spunând povești dramatice din viața reală adunate de pe întreg mapamondul și folosind imagini surprinse chiar de salvatori, acest serial plasează telespectatorii în centrul acțiunii la fiecare răsturnare de situație, asistând în timp real la salvarea de vieți.