Isabelle este o profesoară. Bruno este un hoț. Cei doi încep să creadă că împreună ar putea găsi fericirea. În ziua în care poliția îl prinde în capcană, Bruno fuge, luând-o pe Isabelle cu el. În inima pădurii, ei se ascund și se iubesc, atemporal, într-o încercare supremă de a ține la distanță violența lumii.