Familie de weekend
În fiecare weekend, Fred are grijă de fiicele lui: Clara, de 16 ani, Victoire, de 13 ani şi Romy, de 10 ani. Fetele au mame diferite cu care locuiesc în timpul săptămânii. O nouă mamă se alătură familiei, Emma, o studentă canadiană care-şi termină doctoratul.
Clara, o adolescentă de 16 ani, e fiica lui Laurence. Laurence deține o cafenea împreună cu soţia ei şi cu fiul vitreg. Victoire, 13 ani, e fiica directoarei generale Marie-Ange. Romy, de zece ani, e fiica actriţei Helena. Tatăl fetelor e Fred, un fizioterapeut care deţine tutela fetelor de vineri până duminică. La recomandarea lui Laurence, Emma începe recuperarea cu Fred iar cei doi se îndrăgostesc. După şase luni, Emma se mută cu Fred și împreună devin o familie de weekend.