Star Wars: Episodul VII: Trezirea forţei
Pe măsură ce o nouă amenințare la adresa galaxiei apare, Rey, un rătăcitor din deșert, și Finn, un fost Stormtrooper, trebuie să se alăture lui Han Solo și lui Chewbacca pentru a căuta singura speranță de a restabili pacea. Experimentați evenimentul cinematografic al unei generații în Războiul stelelor: Trezirea forței.