Star Wars: Episodul II: Atacul clonelor
Când ucenicul Jedi Anakin Skywalker este desemnat să o protejeze pe senatoarea Padmé Amidala, el își descoperă dragostea pentru ea... și propria lui latură mai întunecată. Obi-Wan Kenobi descoperă o armată secretă de clone în timp ce galaxia se îndreaptă spre război la scară largă.
Luați parte la transformarea lui Anakin Skywalker în Războiul stelelor - Episodul II: Atacul clonelor. La zece ani după invazia Naboo, galaxia este în pragul războiului civil. Sub conducerea unui Jedi renegat pe nume Contele Dooku, mii de sisteme solare amenință să se desprindă de Republica Galactică. Când are loc o tentativă de asasinare a senatoarei Padmé Amidala, fosta regină de pe Naboo, Anakin Skywalker, ucenic Jedi în vârstă de douăzeci de ani, este desemnat să o protejeze. În cursul misiunii sale, Anakin își descoperă dragostea pentru Padmé, precum și propria lui latură mai întunecată. În curând, Anakin, Padmé și Obi-Wan Kenobi sunt atrași în inima mișcării separatiste și a începutului Războaielor Clonelor. Conține scene cu tutun.