548 zile: Răpită de o sectă
Tânăra Patricia Aguilar dispare, lăsându-și familia devastată. Urmează săptămâni întregi de chin până când Patricia ia legătura cu familia dar vorbește și se comportă ciudat, de parcă ar fi controlată de cineva. Familia descoperă că a plecat în Peru, convinsă de gurul unei secte. Deși Patricia se împotrivește, familia începe demersurile de a o aduce înapoi. Aceasta este povestea unei familii care depășește o tragedie.