Dragoste și o mie de cântece
La aniversarea de 10 ani de la lansarea filmului Violetta, Tini se reîntâlnește cu foștii ei colegi de distribuție pentru a sărbători, oferindu-le fanilor ei un spectacol intim, unic și de neuitat. Tini, Jorge Blanco, Candelaria Molfese și Mercedes Lambre au oferit publicului o seară de neuitat cu noile lor versiuni pentru cinci dintre melodiile filmului.
La aniversarea de 10 ani de la lansarea filmului Violetta, Tini se reîntâlnește cu foștii ei colegi de distribuție pentru a sărbători, oferindu-le fanilor ei un spectacol intim, unic și de neuitat. Sofisticatul teatru Astor Piazzolla din Buenos Aires a servit drept fundal perfect pentru ca Tini, Jorge Blanco, Candelaria Molfese și Mercedes Lambre să se reîntâlnească, iar publicul să se miște în ritmul noilor lor versiuni pentru cinci dintre melodiile filmului. Un grup select de fani a împărtășit nostalgia, anecdotele distractive și amintirile idolilor lor.