Tini: Marea Schimbare a Violettei
Violetta (Martina "Tini" Stoessel) se întoarce dintr-un turneu mondial și primește vești neașteptate. Aflându-se la o răscruce de drumuri, ea este nevoită să pună totul la îndoială.
Violetta (Martina "Tini" Stoessel) se întoarce dintr-un turneu mondial și primește vești neașteptate. Aflându-se la o răscruce de drumuri, ea este nevoită să pună totul la îndoială. Încercând să își găsească vocea interioară și să își urmeze propria cale, ea acceptă o invitație spontană de a călători în cealaltă jumătate a lumii în căutarea răspunsurilor. De-a lungul unei veri nesfârșite, într-un frumos oraș de coastă italian plin de creativitate, Violetta pornește într-o călătorie de autodescoperire care declanșează o trezire artistică, muzicală și personală. Pe măsură ce trecutul, prezentul și viitorul ei se ciocnesc, Violetta își descoperă adevăratul eu și se transformă în Tini, femeia și artista care a fost menită să devină. În "Tini: Noua viață a Violettei", o nouă stea se va naște într-o poveste inspirată despre maturizare care deschide calea către un viitor nou și incitant.