Death of a Shadow
Nathan Rijckx a murit în timpul Primului Război Mondial. În lumea morților, un colecționar ciudat îi ține ostatică umbra și îi oferă lui Nathan o a doua șansă la viață în schimbul a zece mii de umbre. Nathan tânjește după Sarah, femeia de care s-a îndrăgostit înainte să moară. Însă când descoperă că Sarah iubește pe altcineva, gelozia îi întunecă mintea și-l împinge să comită o faptă dușmănoasă care va avea consecințe grave.