Cu Ochii Pe Tine
După ce impulsiva întâlnire a Linei cu un necunoscut este filmată cu camera ascunsă, lumea ei devine un haos. În vreme ce încrederea se erodează și tensiunile cresc printre oamenii cei mai apropiați de ea, o moarte șocantă duce la arestarea logodnicului ei. Căutând alinare într-o nouă relație, Lina își dă curând seama că e prinsă într o conspirație mai profundă. Cu viața atârnându-i de un fir de păr, Lina trebuie să îl demaște pe periculosul voyeur înainte de a pierde totul.
Lina îl vânează pe voyeur și descoperă că acesta îi e mai apropiat decât își imaginase.
După o pierdere tragică, Lina crede că în cercul apropiaților ei se ascunde un adevăr mai întunecat.
După câteva luni, Lina e fericită, dar o întâlnire întâmplătoare arată că trecutul nu e îngropat.
Nemaiavând nimic de pierdut, obsedată de dreptate, Lina îl vânează pe voyeurul care a ruinat-o.