Frumoasa adormită
Răzbunătoarea Maleficent pune un blestem malefic asupra Prințesei Aurora, un blestem care poate fi rupt doar prin sărutul iubirii adevărate.
Frumoasa Adormită spune povestea prințesei Aurora și a blestemului pus asupra ei de zâna răzbunătoare Maleficent. Potrivit profeției, Aurora își va înțepa degetul în acul unui fus și va cădea într-un somn profund la cea de-a 16-a aniversare, din care doar sărutul iubirii adevărate o poate trezi. Trei zâne dragi – Flora, Fauna și Merryweather – se deghizează în țărănci pentru a o crește pe tânăra prințesă, pe care o numesc Briar Rose, și se ascund adânc în pădure, unde Maleficent nu o poate găsi. Într-o zi, în timp ce călărea prin pădure, Prințul Phillip o vede pe Briar Rose și cei doi se îndrăgostesc la prima vedere. Dar Rose află de la zâne că este prințesă și trebuie să se întoarcă imediat la castel pentru a-și îndeplini îndatoririle regale. Acolo, Maleficent o descoperă pe Aurora singură în turn. Prințul se grăbește la castel pentru a o salva pe Aurora, dar mai întâi trebuie să se lupte cu Maleficent, care ia forma unui dragon feroce ce scuipă foc.