Peter Pan
Wendy și frații ei se îmbarcă în aventuri fantastice alături de eroul poveștilor lor de culcare... Peter Pan!
Aventuri fantastice îi așteaptă pe Wendy și pe frații ei când Peter Pan, eroul poveștilor lor, îi duce în lumea magică din Țara de Nicăieri. După ce îl urmăresc pe Peter și pe înflăcărata sa tovarășă, Clopoțica, pe lângă „a doua stea la dreapta și drept până dimineață”, ei explorează insula și ascunzătoarea secretă a lui Peter împreună cu agitații Băieți Pierduți și se aruncă în bătălii de mare viteză cu pirați îndrăzneți și cu infamul Căpitan Hook.