Căpitanul America: Război civil
Presiunea crește pentru a-i trage la răspundere pe Răzbunători pentru distrugerea rămasă în urma luptei lor cu Ultron. Când Căpitanul America și Omul de Oțel observă că au opinii opuse, Răzbunătorii aleg câte o tabără, ceea ce duce la lupta supremă dintre cei mai puternici eroi de pe Pământ.