Peter Parker revine în Spider-Man: Far From Home. Supereroul nostru decide să se alăture celor mai buni prieteni ai săi, Ned, MJ și restul găștii, într-o vacanță în Europa. Dar planul lui Peter de a-și lăsa faptele eroice în urmă pentru câteva săptămâni e rapid anulat atunci când acceptă să-l ajute pe Nick Fury să descopere misterul mai multor atacuri ale unor creaturi primitive. Spider-Man și Mysterio își unesc forțele pentru a lupta împotriva haosului dezlănțuit, dar nu totul e așa cum pare.