Căpitanul America: Primul Răzbunător
După ce este considerat inapt pentru serviciul militar, Steve Rogers se oferă ca voluntar pentru un proiect de cercetare ultrasecret care îl transformă în Căpitanul America.
După ce este considerat inapt pentru serviciul militar, Steve Rogers se oferă ca voluntar pentru un proiect de cercetare ultrasecret care îl transformă în Căpitanul America, un supererou dedicat apărării idealurilor Americii și conducerii luptei pentru libertate ca armă supremă împotriva răului. Când o forță terifiantă îi amenință pe toți locuitorii globului, cel mai mare soldat din lume declară război organizației malefice HYDRA, condusă de ticălosul Craniu Roșu.