Ura pe care o simți
În această dramă, ecranizarea a unui roman de succes, o adolescentă este martoră la împușcarea prietenului ei din copilărie și trebuie să găsească puterea de a lupta pentru dreptate.
Bazat pe un roman de succes, Ura pe care o simți spune povestea lui Starr Carter, care trăiește între două lumi: cartierul sărac unde locuiesc oameni de culoare și școala la care merge, frecventată mai ales de elevi albi. Acest dezechilibru greu de îndurat este distrus când devine martoră la uciderea prietenului ei din copilărie de către un polițist. Sub presiune din toate părțile, Starr trebuie să găsească puterea de a vorbi în numele dreptății.