Scapă cine poate 2
La câteva momente după ce supraviețuiește în urma unui atac agresiv al familiei Le Domas, Grace descoperă că a trecut la următorul nivel din jocul de coșmar - de data aceasta, alături de sora ei de care se îndepărtase. Vânată de patru familii rivale, Grace are o singură șansă să supraviețuiască, să își țină sora în viață și să revendice Înaltul Scaun al Consiliului care controlează lumea.
La câteva momente după ce supraviețuiește în urma unui atac agresiv al familiei Le Domas, Grace (Samara Weaving) descoperă că a trecut la următorul nivel din jocul de coșmar - și, de data aceasta, alături de sora ei de care se îndepărtase, Faith (Kathryn Newton). Grace are o singură șansă să supraviețuiască, să își țină sora în viață și să revendice Înaltul Scaun al Consiliului care controlează lumea. Patru familii rivale o vânează pentru tron, iar câștigătorul va conduce totul. Cu Sarah Michelle Gellar, Shawn Hatosy, Nestor Carbonell în alte roluri, alături de David Cronenberg și Elijah Wood, „Scapă cine poate 2” este regizat de Matt Bettinelli-Olpin și Tyler Gillett, după un scenariu de Guy Busick și R. Christopher Murphy.