Filmul „Scapă cine poate” spune povestea unei tinere proaspăt căsătorite care, încercând să facă pe plac noii familii bogate și excentrice, se alătură tradiției lor, care se transformă într-un joc letal în care fiecare caută să supraviețuiască.