Custodie comună
Primul serial regizat de Javier Fesser spune povestea lui Cris și a lui Diego care tocmai s-au despărțit, dar vor să rămână prieteni. Ei se întorc la părinții lor care abia așteaptă să-i trateze din nou ca pe niște copii. Nu contează că Diego și Cris au peste patruzeci de ani sau că au o fiică de cinci ani, Cloe.
Primul serial TV regizat de Javier Fesser spune povestea lui Cris și a lui Diego care tocmai s-au despărțit. Fiind un cuplu modern, ei sunt hotărâți să divorțeze fără să complice situația și să rămână prieteni. Planul este mai ușor de spus decât de făcut, deoarece viața este grea, iar despărțirile sunt și mai grele, mai ales dacă trebuie să te muți înapoi la părinții tăi. Ei realizează că nu pot găsi un echilibru între muncă și familie, iar chiria e scumpă. Bunicii sunt gata să ajute oricum pot, dar sunt, de asemenea, dornici să-i trateze ca pe copii și să se amestece în orice. Cris și Diego au peste patruzeci de ani și o fiică, pe Cloe, un copil de cinci ani care învață să profite din plin de răsfățul bunicilor.
Cris și Diego își dau seama că locuitul „temporar” cu părinții lor nu va fi tocmai temporar.
Relația dintre Diego și Cris se îmbunătățește și ei se întreabă: E bine că s-au despărțit?
Cris și Diego merg la grătar cu prietenii, chiar dacă avocații i-au sfătuit să nu se vadă.
Diego și Cris se întâlnesc cu alte persoane, iar temerile lor reapar odată cu primele întâlniri.
Diego și Cris plănuiesc să se întâlnească și să semneze acordul de separare. Ce ar putea ieși rău?
Cris și Diego decid să organizeze separat petrecerea pentru ziua de naștere a lui Cloe.