Portret invizibil
Capi, un băiat de 12 ani cu o viață normală, suferă un accident teribil care îi provoacă tulburare de stres post-traumatic. Nici cei de la școală, nici prietenii, nici familia nu pot explica ce i s-a întâmplat. Cu toate acestea, psihologul care îl tratează e hotărât să-i afle povestea și să descopere din ce motive a ajuns în situația de față. Serialul se bazează pe romanul lui Eloy Moreno.
Capi, un băiat de 12 ani cu o viață normală, suferă un accident teribil care îi provoacă tulburare de stres post-traumatic. Nici cei de la școală, nici prietenii, nici familia nu pot explica ce i s-a întâmplat. Cu toate acestea, psihologul care îl tratează e hotărât să-i afle povestea și să descopere din ce motive a ajuns în situația de față. Pas cu pas, îi câștigă încrederea lui Capi, iar acesta îi spune că poate să devină invizibil și că are coșmaruri cu un dragon și mai mulți monștri. Serialul se bazează pe romanul lui Eloy Moreno.
Capi suferă un accident cumplit care îi activează PTSD, dar și capacitatea de a deveni invizibil.
Kiri încearcă să-l viziteze pe Capi. El începe să vorbească despre problemele lui de la școală.
Capi povestește că are puterea de a fi invizibil de la petrecerea lui MM: Olimpiada.
Având puterea de a deveni invizibil, Capi se distanțează de prieteni, mai ales de Zaro.
Capi spune adevărul despre accident. Profesoara sa dezvăluie secretul dragonului de pe spatele ei.