Păianjenelul și prietenii lui minunați lucrează în echipă pentru a se lupta cu răufăcătorii și pentru a-i salva pe cei aflați în dificultate. Faceți cunoștință cu băieții și fetele de treabă care-l ajută pe Păianjenel să salveze ziua!