De la 9,99 lei pe lună în primele 3 luni
„Omul de Fier și Prietenii lui Uimitori” prezintă aventurile unui grup de buni prieteni și genii strălucite care fac echipă ca să rezolve probleme și să-și ocrotească orașul.