Sucking Diesel
După un jaf armat eșuat, o proprietară de benzinărie sarcastică trebuie să se hotărască dacă să-și protejeze angajatul neinteligent sau să-l dea pe mâna celui mai periculos om din Ballybeg. „Sucking Diesel” este o comedie polițistă tensionată, a cărei acțiune se petrece în întregime într-o benzinărie rurală din Irlanda și care abordează dintr-o perspectivă irlandeză subiecte clasice precum cel din „Fargo” al fraților Cohen și cel din „Super băieți” al lui Shane Black.