Furie și seducție
De la producătoarea executivă Liz Meriwether, Furious o urmărește pe agenta FBI Alice Black (Emmy Rossum), pornită pe urmele unei ucigașe în serie misterioase și calculate (Lola Petticrew). Ambele își caută dreptatea, iar pe măsură ce viețile lor se întrepătrund, granița dintre bine și rău devine tot mai neclară.