Avatar
Avatar ne introduce în uimitoarea lume a Pandorei, în care un bărbat pornește într-o aventură epopeică, ajungând în cele din urmă să lupte pentru a salva atât pe cei pe care-i iubește, cât și locul care i-a devenit acum casă.