Avatar: Calea Apei
„Avatar: Calea Apei" atinge culmi noi în timp ce James Cameron revine în lumea de pe Pandora. Plasat la mai bine de un deceniu după evenimentele din primul film, acest nou film uluitor spune povestea familiei Sully și prezintă publicului maiestuosul tulkun oceanic.