Salvatori pe drumuri înghețate
Iarnă de iarnă, viscolele transformă trecătorile montane ale Norvegiei într-unele din cele mai periculoase drumuri din Europa, blocând căi rutiere vitale și, în cazuri extreme, cauzând accidente fatale. Cei care ajută la prevenirea dezastrelor sunt câțiva șoferi de camioane de tractare, care se bazează pe ingeniozitatea, inteligența și curajul lor pentru a-și câștiga existența și a-i salva pe șoferii în dificultate.