Sălbaticul Nord
Întinderile sălbatice ale Norvegiei, Finlandei și Suediei ne sunt dezvăluite prin ochii zeilor vikingi, descoperind Scandinavia din înaltul cerului.
Scandinavia - ținutul de baștină al faimoșilor vikingi dezvăluie țărmuri întinse, munți semeți și exploratori curajoși, îmbinând culturi străvechi cu teritorii sălbatice actuale. Așa cum sunt văzute de zeii vikingi, întinderile sălbatice ale Norvegiei, Finlandei și Suediei sunt dezvăluite din înaltul cerului. Acesta este pământul vikingilor, inima naturii, văzută dintr-un unghi aerian spectaculos.