Proiectul Tyrant
Statele Unite află despre un proiect secret desfășurat în Coreea de Sud. Cercetările sunt oprite, dar ultima mostră dispare în timpul transportului. Misiunea directorului Choe este să o ascundă de Paul, agentul american însărcinat cu recuperarea ei. Cine va pune mâna pe mostră?
Statele Unite află despre un proiect secret desfășurat în Coreea de Sud. Cercetările sunt oprite, iar utima mostră a proiectului trebuie trimisă americanilor, dar are loc un incident în timpul transportului. După aceea, Paul, un agent american, pune presiune pe Serviciile Secrete coreene pentru localizarea coordonatorului proiectului, directorul Choe. Între timp, infractoarea Jagyeong și Lim Sang, un agent ieșit la pensie, îl caută din cu totul alte motive pe Moyong, subalternul directorului Choe. Printr-o răsturnare de situație, toate drumurile duc în același loc și începe lupta pentru ultima mostră.
Directorul Choe încearcă să recupereze ultima mostră a unui proiect secret coreean.
Lim Sang, un agent pensionat, primește ordin să-i elimine pe Moyong și Jagyeong.
Jagyeong și Lim Sang pornesc în căutarea lui Moyong. Paul îl confruntă pe Directorul Choe.
Evenimentele iau o turnură neașteptată și începe bătălia decisivă pentru ultima mostră.