Boogaloo and Graham
Jamesy și Malachy se bucură enorm când tatăl lor cel sensibil le dă doi pui de găină pe care să-i îngrijească. Dar viețile băieților sunt pe cale să se schimbe în acest scurtmetraj care se petrece în toiul Problemei Irlandeze din Irlanda de Nord.