Un tată strâmtorat lucrează ca mascotă a unui restaurant cu preparate din pui ca să se ajungă cu banii și să-și întrețină tânăra familie. Ei simt nevoia să-și ia zborul din cuibul bunicii poruncitoare, însă, pentru a reuși, tatăl cel hotărât trebuie să reziste până în ziua salariului, îmbrăcat ca un pui gigantic.