Bittersweet Days
Când iubitul Juliei se mută temporar la Londra, ea e nevoită să împartă apartamentul cu Luuk, un fotograf olandez sociabil. Conviețuirea lor îi determină pe amândoi să-și reevalueze modul de a vedea viața. Un film despre identitate, dragoste, prietenie și dezvoltare personală, care portretizează preocupările unui grup de tineri de treizeci de ani, în Barcelona globalizată.