Beinahe
Oskar merge cu metroul în fiecare zi. Dar, într-o dimineață, o privire în lateral schimbă totul. Pe măsură ce el și Katharina fac schimb de priviri stânjenitoare în următoarele săptămâni, Oskar își face curaj să se apropie romantic de ea și, după un accident stânjenitor, își folosește abilitățile de florar pentru a face o mișcare.