World's Greatest Dogs
Atletici, jucăuși și iubitori, companionii canini sunt animale extraordinare. De la acrobații la cascadorii uluitoare, de la skateboarding la mersul pe trotinetă și de la sărituri cu frânghia la surfing, acest episod celebrează câinii uimitori și pe stăpânii lor dedicați și dezvăluie cum unii s-au transformat din niște cățeluși respinși în vedete.