Viața lui Malcolm: Tot nedreaptă
Au trecut douăzeci de ani de când i-am văzut ultima oară pe Malcolm și pe familia lui. Și după atâta timp, n-au învățat absolut nimic.
E puștiul ăla genial și ciudat. Totul i-a mers strună. Stai... uau. Chiar nu mă așteptam la asta.