Stagiarii
J.D. și Turk formează din nou o echipă. Medicina și stagiarii s-au schimbat, dar prietenia lor a rezistat în timp. Personaje noi și vechi își croiesc drum prin spitalul Sacred Heart cu amuzament, pasiune și multe surprize.