Mary Poppins revine
Magia revine în noua ecranizare a poveștii clasice Disney. Mary Poppins (Emily Blunt) îi ajută pe membrii familiei Banks să găsească bucuria de a fi copii. Împreună cu prietenul ei, lampagiul Jack (Lin-Manuel Miranda), ea readuce bucuria pe străzile Londrei, arătând că totul este posibil ... chiar și imposibilul!