Musicaluri, Fantezie
Mary Poppins, "perfecţiunea întruchipată", zboară pe cerul Londrei pentru a reconecta un tată și o mamă cu cei doi copii ai lor.
Mary Poppins, "perfecţiunea întruchipată", zboară pe cerul Londrei și ajunge în casa a doi copii răutăcioși. Cu ajutorul unui coșar fără griji, pe nume Bert (Dick Van Dyke), dădaca plină de spirit transformă fiecare corvoadă într-un joc și fiecare zi într-o „vacanță neașteptată” pentru a reconecta copiii cu părinții lor. Conține scene cu tutun.