Cine vrea pielea lui Roger Rabbit?
Când proprietarul Toontown este găsit ucis, singurul acuzat este superstarul animat Roger Rabbit. Neavând nicio cale de scăpare – și cu sinistrul, înfometat de putere judecător Doom pe urmele lui – Roger îl roagă pe detectivul Eddie Valiant, să-l găsească pe adevăratul răufăcător. Dar complotul se îngroașă pe măsură ce Eddie descoperă scandal după scandal și își dă seama că însăși existența Toontown este în joc!
Hollywood-ul anilor 1947, iar Eddie Valiant (Bob Hoskins), un detectiv ghinionist, este angajat să găsească dovezi că Marvin Acme, magnatul fabricii de călușuri și proprietarul Toontown, are o idilă cu femeia fatală Jessica Rabbit, soția superstarului animat Roger Rabbit. Dar când Acme este găsit ucis, Roger este singurul acuzat, iar sinistrul și avidul de putere judecător Doom (Christopher Lloyd) are misiunea de a-l aduce pe Roger în fața justiției. Roger îl roagă pe Valiant să-l găsească pe adevăratul răufăcător, dar complotul se îngroașă pe măsură ce Eddie descoperă scandal după scandal, realizând că însăși existența Toontown este în joc. Cine vrea pielea lui Roger Rabbit?, plin de acțiune și personaje animate, este o distracție delicioasă și revoltătoare.