Sister Act
Whoopi Goldberg este o cântăreață de bar impertinentă, forțată să se ascundă de mafie în ultimul loc în care ar căuta-o cineva: o mânăstire. Dar când corul ei restructurat obține recenzii foarte bune, celebritatea ei subită îi pune în pericol identitatea ascunsă.
Whoopi Goldberg este o cântăreață de bar impertinentă, forțată să se ascundă de mafie în ultimul loc în care ar căuta-o cineva — o mânăstire. În timp ce e acolo, comportamentul ei ireverențios atrage un grup de urmăritoare fidele și transformă corul de călugărițe afone într-un cor emoționant. Dar când grupul obține recenzii foarte bune, celebritatea ei subită îi pune în pericol identitatea ascunsă. Harvey Keitel și Kathy Najimy se alătură unei distribuții superbe în această comedie care dă dependență, plină de hituri Motown din anii '60. Conține descrieri ale unor produse din tutun.