Când NASA își dă seama că Pământul mai are 18 zile până va fi total distrus de un meteorit de dimensiunea statului Texas, nu are decât o singură soluție: să trimită o adunătură de petroliști scandalagii pe asteroid, care să lanseze o bombă nucleară până în miezul acestuia.
Când directorul NASA, Dan Truman, află că Pământul mai are 18 zile până va fi total distrus de un meteorit cât statul Texas, nu are decât o singură soluție: să apeleze la scandalagiul petrolist Harry Stamper și la adunătura sa de sondori și geologi inadaptați. La scurt timp, Harry și echipa sa sunt trimiși în spațiu. Misiunea lor: să lanseze o bombă nucleară până în miezul meteoritului, înainte ca acesta să distrugă Pământul.