Răzbunătorii: Sub semnul lui Ultron
Bunele intenții fac ravagii atunci când Tony Stark (Robert Downey Jr.) îl creează, fără să vrea, pe Ultron, un monstru care jură că va obține „pacea mondială” prin extincție în masă. Acum, Răzbunătorii trebuie să se regrupeze pentru a-l învinge și a salva omenirea.