Thor: Întunericul
În timp ce Thor luptă pentru a restabili ordinea în cosmos, o rasă străveche condusă de răzbunătorul Malekith se întoarce pentru a cufunda universul în întuneric. Pornind în călătoria sa cea mai periculoasă și personală de până acum, Thor este forțat să se alieze cu trădătorul Loki pentru a-și salva poporul și pe cei dragi... și universul însuși.
Thor: Întunericul continuă aventurile lui Thor, puternicul Răzbunător, care se luptă să salveze Pământul și toate cele Nouă Lumi de un dușman mai bătrân decât universul însuși. După Thor și Răzbunătorii, Thor se luptă să reinstaureze ordinea în cosmos... dar o rasă străveche condusă de Malekith se întoarce și vrea să arunce din nou universul în întuneric. Ca să învingă un dușman căruia nici Odin, nici Asgardul nu îi fac față, Thor pornește în cea mai periculoasă călătorie spirituală de până acum, aliindu-se cu înșelătorul Loki pentru a-i salva nu doar pe cei dragi... ci și lumea însăși.