Art & Design
Ce inspiră un artist? Cum transformă o idee într-o operă finită? Această serie explorează natura creativității prin cuvintele artiștilor înșiși, examinând sursele de inspirație, metodele lor și ce înseamnă cu adevărat să creezi artă acolo unde nu a existat nimic înainte.