Jim Henson: Omul cu idei
„Jim Henson: Omul cu idei” este o incursiune în mintea acestui creator vizionar, de la primii săi ani de păpușar la televiziuni locale la succesul mondial al emisiunilor precum „Sesame Street” și „The Muppet Show”. Cu acces la arhivele personale ale lui Jim, cineastul Ron Howard ne prezintă povestea fascinantă și revelatoare a unui om complex a cărui nemărginită imaginație a inspirat întreaga lume.