Mielul săltăreț
Mielul săltăreț ne prezintă un miel proaspăt tuns și un jackalope – iepure cu coarne legendar din folclorul Vestului american. Pentru acest miel vesel, viața e un dans voios, până când prietenii săi din prerie încep să îl tachineze din cauza noii sale tunsori. El devine nefericit după ce-și pierde blana sclipitoare. Singurul care vede lucrurile clar este uriașul jackalope, care, pe oriunde ar țopăi, aduce fericire și optimism.