Maturizare, Animație
Luna este fabula atemporală a unui băiat care ajunge la maturitate în cele mai ciudate circumstanțe. În seara asta este prima dată când tatăl și bunicul lui îl duc la muncă. Într-o barcă veche de lemn vâslesc departe în larg și, fără pământ la vedere, se opresc și așteaptă. O mare surpriză îl așteaptă pe băiețel când descoperă cea mai neobișnuită activitate a familiei sale. Ar trebui să urmeze exemplul tatălui și bunicului său? Va fi el capabil să-și găsească propriul drum sub influența opiniilor lor contradictorii și a tradițiilor învechite?