Povestea sportului american
Un serial-antologie bazat pe un scenariu, care se concentrează asupra unui eveniment important din viața unei personalități din lumea sportului, eveniment pe care îl reexaminează prin prisma zilelor noastre, spunând povestea din mai multe perspective.