Trailerul este disponibil acum
În această adaptare live-action a îndrăgitei animații, Vaiana (Catherine Lagaʻaia) răspunde chemării oceanului și, pentru prima dată, călătorește dincolo de reciful insulei Motunui împreună cu infamul semizeu Maui (Dwayne Johnson), pentru readucerea prosperității poporului ei.
În această adaptare live-action a îndrăgitei animații, Vaiana (Catherine Lagaʻaia) răspunde chemării oceanului și, pentru prima dată, călătorește dincolo de reciful insulei Motunui împreună cu infamul semizeu Maui (Dwayne Johnson), într-o aventură de neuitat pentru readucerea prosperității poporului ei. Filmul e regizat de Thomas Kail („Hamilton”), scenariul le aparține lui Jared Bush și Danei Ledoux Miller, iar cântecele sunt compuse de Lin-Manuel Miranda, Opetaia Foaʻi și Mark Mancina.